Daniel Adams
ورود/عضویت
Daniel Adams
ورود/عضویت
  قوانین و مقررات فروش   تماس با ما   آپلود استعلام
00 تومان

آرامش خاطر با خدمات پس از فروش سیسکوکالاکارت طلایی ویژه سیسکوکالا

شرایط و مقررات گارانتی

گارانتی سیسکو کالا سعی در بر طرف کردن مشکلات عدیده در بازار شبکه دارد زیرا امروزه تشخصی کالای نو و ریفر برای مصرف کننده آسان نبوده و این باعث سردرگمی مشتری خواهد شد.

فروشگاه اینترنتی سیسکوکالا با گارانتی طلایی خدمات پس از فروش محصولات نیو و ریفر را از یکدیگر جدا کرده زیرا محصولات نیو به صورت کاملا اورجینال و بدون هیچ گونه مشکلی تحویل مشتری خواهد شد.

سیسکو کالا با هدف ارتقا سطح ارائه خدمات پس از فروش در تلاش است تا خدمات متفاوتی را به مشتریان خود ارائه نماید که از جمله آنها می توان به مشاوره رایگان قبل از خرید و همچنین ارائه مشاوره فنی از طرف کارشناسان این شرکت به مشتریان عزیز را نام برد .

یکی از مهمترین پارامتر های گارانتی در محصولات شبکه گارانتی اصالت کالا و سلامت فیزیکی آن می باشد که کارت گارانتی سیسکوکالا این شرایط را دارا هست.

شرایط  و مقررات گارانتی به شرح زیر می باشد:

۱-مشتری موظف به حفظ و نگهداری کارت گارانتی است و امکان صدور کارت المثنی وجود ندارد.

۲-در هنگام خرید، مشتری باید سلامت فیزیکی کالا، کامل بودن ملحقات، کنترل صحت مشخصات فنی و سریال درج شده در کارت گارانتی با سریال کالا را بررسی نماید.

۳-عدم سازگاری قطعه با سایر قطعات سیستم به منزله معیوب بودن آن نبوده و در صورت گذراندن مراحل تست و حصول اطمینان از سالم بودن قطعه توسط مرکز خدمات به صاحب قطعه عودت داده می‌شود.

۴-مسئولیت تعمیر و یا تعویض قطعات با گارانتی سایر شرکت‌ها بستگی به همان شرکت‌های گارانتی‌کننده دارد و  گارانتی سیسکوکالا مسئولیتی در این خصوص بر عهده ندارد.

۵-مسئولیت تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات مهم، فقط و فقط بر عهده مشتری خواهد بود و شرکت گارانتی سیسکوکالا مسئولیتی در قبال اطلاعات از دست رفته ندارد.

۶-چنانچه پس از بررسی و تست فنی، خرابی قطعه خارج از شرایط گارانتی تشخیص داده شود، قطعه به صاحب آن عودت داده شده و گارانتی سیسکوکالا مسئولیتی در قبال قطعه فوق نخواهد داشت و قطعه در چرخه کالای خارج از گارانتی قرار خواهد گرفت.

۷-شرکت بر اساس تشخیص کارشناس خود، کالای تحت پوشش گارانتی را با استفاده از قطعات اصلی، تعمیر یا با نمونه سالم مشابه تعویض خواهد کرد، درستی عملکرد قطعات تعمیر یا تعویض شده در مدت ضمانت، تا پایان مدت گارانتی دستگاه تضمین می‌شود.

۸-مسئولیت بسته‌بندی صحیح کالا هنگام ارسال بر عهده مشتری است. توصیه می‌گردد از بسته‌بندی اصلی بدون لوازم جانبی و ملحقات استفاده گردد. بدیهی است صدمات ناشی از بسته‌بندی نادرست بر عهده مشتری است.

۹-هرگونه عملیات نرم‌افزاری از جمله ریکاوری، نصب آنتی ویروس و خارج از گارانتی بوده و مشمول پرداخت هزینه می‌شود.

۱۰- گارانتی سیسکوکالا دارای 7 روز تقویمی ضمانت برگشت کالا می باشد که دارای این شرایط است .

شرایط مرجوعی کالاها در صورتی پذیرفته می‌شود که قبل از پایان 7 روز و پس از هماهنگی با شرکت بوده و به لحاظ فیزیکی و شکل ظاهری معیوب و آسیب‌دیده نبوده و پلمپ آن‌ها مخدوش نشده باشد.

موارد ابطال کارت گارانتی سیسکوکالا محصولات:

۱-مخدوش بودن کارت، شماره سریال و یا برچسب هولوگرا.

۲-صدماتی که به هنگام انتقال به مرکز خدمات توسط پست، پیک و پدید آید.

۳-آثار ناشی از ضربه، آتش‌سوزی، رطوبت، استفاده در محیط پر غبار و باز کردن دستگاه.

۴-هرگونه ایرادی ناشی از به‌کارگیری نرم‌افزارهای کاربردی و یا آلودگی به ویروس‌های کامپیوتری، قسمت آسیب‌دیده دستگاه را از گارانتی خارج می‌سازد.

Shipping

تحویل اکسپرس

Shipping

پرداخت در محل

Shipping

7 روز ضمانت بازگشت

Shipping

ضمانت اصل بودن کالا